Health

Mic dejun rapid și sănătos

Și voi iubiți somnul si deseori vă aflați în situația de a sări peste masa de dimineață numită mic dejun? Sunt în asentimentul vostru, așa că pentru astăzi v-am pregătit o idee de mic dejun rapid și sănătos.

Masa de dimineață este cea mai importantă și este indicat să nu sărim peste aceasta. Avantajul micului dejun este acela că este singura masă care nu îngrașă. Astfel, în cadrul acesteia putem mânca tot ce ne poftește inima, chiar și alimentele cele mai bogate caloric. Acest lucru este posibil deoarece masa de dimineață se transformă în energie, practic ne dă tonusul din ziua respectivă. Ați observat că atunci când săriți peste micul dejun vă simțiti lipsiți de vlagă toată ziua? Acest lucru este valabil și pentru cazurile în care micul dejun nu este unul foarte consistent.

Pentru că-mi doresc să-mi mențin greutatea, mă folosesc de acest truc pentru a mânca la micul dejun pizza, de exemplu. Acesta mi se pare unul dintre alimentele cele mai bogate caloric. Mă cam sperie faptul că are cam 300 calorii per felie, de aceea aleg deseori să o consum dimineața.

S-au împlinit deja patru ani de când am adoptat un stil de viață sănătos care a implicat o alimentație echilibrată. Să ne înțelegem, nu îmi număr caloriile din farfurie și nu îmi cântăresc mâncarea. În schimb urmez regula dimensiunii palmei. Nu mănânc la un pranz o bucată de carne mai mare decât palma mea. Și asta se aplică și în cazul celorlalte alimente. Cât despre cele foarte bogate caloric, nu mănânc mai mult decât îmi încape în căușul palmei.

De-a lungul timpului v-am arătat diverse variante de mic dejun sănătos, dar astăzi este vorba despre ceva diferit. Vin cu o noutate care aduce cu sine un dublu beneficiu, după cum veți putea vedea mai departe.

Eram o mare împătimită a dulciurilor până la un moment dat când am trecut în extrema ”puțin și bun”. Am înlocuit dulciurile ”de supermarket” cu unele mai sănătoase, dietetice și bogate în vitamine. Două astfel de produse vă voi arăta în cele ce urmează, două tipuri de biscuiți din cereale de la Nutrivita.

Două sortimente de biscuiți de cereale pe care le consum la micul dejun atunci când sunt pe fugă sunt aceștia:

Nutrivita.roDublul avantaj conferit de aceste două sortimente de biscuiți este că țin și de foame, și de dulce. Din cei cu susan și floarea soarelui nu pot mânca mai mult de 3-5 biscuiți. Celălalt pachet de 5 biscuiți cu castane, miere și in este perfect pentru a înlocui o masă.

Idee de mic dejun rapid și sănătos

Așa arată un mic dejun rapid și sănătos: câțiva biscuiți și o ciocolată caldă cu aromă de rom. Combinația din imaginea de mai jos îmi dă sațietate și-mi ține de foame până la prânz.

Nutrivita.roÎn cazul în care sunteți curioase de ingredientele fiecărui tip de biscuiți, parcurgeți articolul în continuare.

Cereal Bio Biscuiți Croc’Graines cu ciocolată

Sunt niște biscuiți din cereale bio, o combinație de susan, floarea-soarelui și un strat subțire de ciocolată neagră. Au tendința de a ”cădea” greu la stomac, astfel că vă recomand să nu faceți abuz de aceștia.

Ingrediente:

  • făină integrală de grâu 38,6%;
  • ciocolată neagră 23,3%;
  • zahăr de trestie;
  • unt;
  • ulei de floarea soarelui;
  • semințe de floarea-soarelui 4,8%;
  • semințe de susan 4,8%;
  • ouă;
  • sare de mare;
  • agenți de afânare;
  • antioxidanți (extrase de rozmarin).

Cât privește valorile nutriționale per 100 gr, acestea sunt următoarele:

  • energie – 2166 kj/ 519 kcal;
  • grăsimi (g) – 29 din care acizi grași saturați (g) – 10;
  • glucide (g) – 55 din care zaharuri (g) – 23;
  • fibre (g) – 4,0;
  • proteine (g) – 7,4;
  • sare (g) – 0,81.

Pentru că nu veți putea consuma un pachet o dată, se recomandă să îi păstrați la loc uscat și răcoros. V-am făcut poftă? De aici vă puteți comanda și voi aceste delicioșenii.

Gerble Biscuiți cu Omega 3-castane-miere-in

Acești biscuiți crocanți reprezintă o combinație foarte interesantă de castane, miere și in, fiind o bogată sursă de Omega 3. Au în compoziție vitaminele B6 și B12, sunt bogați în fibre, au arome exclusiv naturale, nu conțin coloranți și conservanți. Biscuiții cu miere, castane și in conțin cu -57% zaharuri și -84% acizi grași saturați comparativ cu restul biscuiților.

Ingrediente:

  • făină de grâu 58,5%;
  • ulei de rapiță;
  • miere 11%;
  • semințe de in brun 5,5%;
  • făină de castane 5,5%;
  • zahăr de trestie;
  • făină de orez;
  • arome naturale;
  • fibre de cicoare (fructo-oligozaharide);
  • făină de ovăz;
  • făină de secară;
  • făină de porumb;
  • praf de copt;
  • fibre de ovăz;
  • sare;
  • emulsifiant;
  • extract de malț și de orz;
  • scorțișoară;
  • proteine din lapte;
  • amidon din grâu;
  • vitaminele B6 și B12.

Valorile nutriționale ale acestor biscuiți sunt următoarele:

  • energie 1845kj/ 439kcal 22%;
  • lipide (g) 15/21% din care acizi grași saturați (g) – 1,5/8%, mono nesaturați (g) – 7,9, poli nesaturați (g) – 5,2;
  • glucide (g) 64/25% din care zaharuri (g) 14/16%;
  • fibre (g) 7,8;
  • proteine (g) 8,2/16%;
  • sare (g) 0,56/9%;
  • vitamina B6 (mg) 0,22/16%;
  • vitamina B12 (g) 0,4/16%;
  • acid alfa-linolenic/omega 3 (g) – 2,1.

Incredibil câte se pot scunde în acești biscuiți aparent banali, nu-i așa? Știu că ați devenit curioase despre ei, așa că vă las aici link-ul către ei.

De curând am consumat ambele sortimente de biscuiți și pentru că sunt pe gustul meu voi plasa încă o comandă. Sunt ideali și spre a fi folosiți drept gustarea dintre mese, nu doar ca mic dejun. Eu îi văd diferiți față de tot ce am mai consumat până acum, sunt delicioși și îi recomand cu încredere. Pot fi consumați fără restricții chiar și de către copii, așa că e rost să vă faceți provizii.

Este cineva care i-a încercat deja? Vă plac?

27 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Citește Politica de confidențialitate!

*

Sunt de acord!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: