Despre monitorizarea stării de sănătate | Brățara fitness

Pentru astăzi mi-am propus să vă vorbesc despre un accesoriu indispensabil pentru schimbarea stilului de viață – brățara fitness. Probabil ați observat și voi orientarea majorității populației spre un stil de viață cât mai sănătos și mai echilibrat. Nu este deloc un lucru rău, dimpotrivă, pe mine mă bucură să constat această conștientizare. În altă ordine de idei ajută la creșterea speranței medii de viață într-o lume bombardată de poluare și de chimicale.

De altfel, suntem îndemnați spre această schimbare și de către mass-media prin intermediul unor spoturi publicitare. Prin intermediul lor ni se comunică să consumăm mai puțină sare, mai puțin zahăr, mai puține grăsimi, ș.a.m.d.

Fitness

sursa foto: internet

În cazul meu, această schimbare a survenit acum aproximativ patru ani de zile. Atunci am exclus definitiv din viața mea băuturile acidulate și sucurile de orice fel. Mai apoi m-am ”împrietenit” cu mișcarea fizică și am renunțat la tot ceea ce înseamnă fast food, chips-uri și snaks-uri.

fitness

sursa foto: internet

Nu demult vă povesteam pe blog despre cele zece alegeri care mi-au îmbunătățit vizibil calitatea vieții. Iată că astăzi revin asupra subiectului, însă centrat pe mișcarea fizică.

Ceva ce aud în mod repetat la debutul primăverii este că oamenii se simt slăbiți fizic. Acuză diverse dureri musculare, articulare, de lombară, de cervicală, etc, punând totul pe seama așa-zisei astenii de primăvară. Părerea mea este că nu ea e responsabilă pentru ceea ce li se întâmplă acestora. Este normal ca aceștia să experimenteze astfel de stări neplăcute. Dacă de pe la începutul toamnei și până la finalul iernii s-au cufundat cumva într-un fel de sedentarism, este explicabil. Singurele drumuri pe care le-au parcurs au fost cele până la serviciu și înapoi, respectiv până la cumpărături și înapoi.

Unii cu siguranță ar întreba dacă nu e și aceasta un fel de mișcare fizică. Răspunsul ar fi că organismul uman are nevoie de mai mult decât plimbarea până la Mall. Trebuie ceva mai mulr pentru ca aceasta să ne ajute efectiv.

Eu, de exemplu, nu consider mișcare fizică faptul că urc zilnic patru etaje, de câteva ori pe zi. O consider a fi o activitate cât se poate de normală. Mișcarea fizică pentru mine înseamnă:

  • să alerg în aer liber;
  • să fac exerciții fizice la sală sau în intimitatea căminului meu cel puțin 30 de minute pe zi;
  • activități care să îmi solicite fiecare mușchi și fiecare articulație, care să-mi îmbunătățească circulația sanguină și tonusul.

Toamna și iarna însăși vremea de afară și zilele tot mai scurte împing la hibernare. În ceea ce mă privește, n-aș putea sista jogging-ul și exercițiile fizice pe parcursul anotimpurilor reci. Mai apoi mi-ar fi foarte greu să-mi recapăt condiția fizică, aș lua-o practic de la zero de fiecare dată. Și nu e un sentiment tocmai plăcut.

jogging fitness

sursa foto: internet

Mișcarea fizică moderată, susținută și continuă este vitală pe tot parcursul anului. Aceasta aduce cu sine multiple beneficii organismului uman precum:

  • dezvoltarea fizică armonioasă în perioada de creștere;
  • menținerea unei greutăți corporale corespunzătoare;
  • îmbunătățirea capacității de concentrare și a performanței intelectuale;
  • îmbunătățirea digestiei și a tranzitului intestinal;
  • îmbunătățirea calității somnului, tonusului muscular, a circulației sanguine și a flexibilității articulațiilor;
  • reducerea tensiunii arteriale și prevenirea hipertensiunii arteriale;
  • reducerea colesterolului dăunător și creșterea celui folositor;
  • îmbunătățirea posturii coloanei vertebrale, ș.a.m.d.

Iată cum vă puteți îmbunătăți starea de sănătate făcând mișcare zilnic sau ori de câte ori vă permite timpul! Corpul vostru poate ”duce” orice, mintea este cea pe care trebuie să o convingeți. Numai că sportul regulat aduce cu sine și alte schimbări, apare dorința de a fi la curent cu date precum:

  • ritmul cardiac;
  • caloriile arse;
  • numărul de pași efectuați;
  • cantitatea de lichide consumate;
  • calitatea somnului (numărul de ore dormite), etc.

Brățara fitness

Cum este posibilă monitorizarea acestor parametri ai sănătății în timp real? Nimic mai simplu: lucrul acesta este realizabil prin intermediul brățărilor fitness. Acestea sunt niște gadgeturi smart create cu scopul de a vă ajuta în acest demers.

Brățară fitness

sursa foto: internet

În documentarea mea pentru alegerea celei mai potrivite brățări fitness am găsit pe internet acest articol foarte explicit. Vă recomand să îl parcurgeți pentru a descoperi ce tip de brățară vi s-ar potrivi cel mai bine. În plus, tot acolo veți găsi informații despre mecanismul acesteia și despre cum funcționează ea de fapt.

Dincolo de utilitatea acesteia, brățara fitness reprezintă un accesoriu modern. Ea poate completa cu succes orice ținută sport, smart-casual sau chiar elegantă, în funcție de design-ul ales. Astfel, vă puteți monitoriza nivelul de activitate pe parcursul întregii zile, nu doar atunci când faceți exerciții fizice sau alergați.

Constatarea mea în ceea ce privește această brățară este că își merită fiecare bănuț. Ținând cont de toate funcțiile pe care le are și că ar trebui să fie un accesoriu de nelipsit. Este un produs unisex, așa că poate fi folosit și de către femei, dar și de către bărbați.

Și acum, curiozitatea mea este dacă dețineți deja o astfel de brățară și dacă vă mulțumește.

 

 

 

46 comments on “Despre monitorizarea stării de sănătate | Brățara fitness

  1. Nu o am încă, dar e pe lista mea. Aplicația de pe telefon mă ajută să știu câți pași fac într-o zi, dar mi-aș dori o brățară.

  2. O varianta foarte buna este bratara finess, am avut-o o perioada si chiar ma atentiona cat dorm ,cum, cand trebuie sa fac miscare. Cred ca trebuie sa o introduc din nou in rutina mea.

  3. Nu am o astfel de bratara si nici nu fac sport in mod regulat, dar stau la etajul patru si asa cum imi spunea un prieten zilele trecute asta ma ajuta sa fiu „piesa”. :))

  4. Cu siguranta o astfel de bratara te si motiveaza, mereu vrei sa depasesti parametrii anteriori. Poate mi-ar trebui si mie, care sunt foarte lenesa dar si din motive medicale.

  5. Nu-s prietena cu miscarea deloc. Nu am bratara si nici nu imi doresc. Am avut un pedometru, diverse aplicatii pe telefon si m-am lamurit cum sta treaba. Nu-s de mine.

  6. Te felicit pentru stilul de viata sanatos! O astfel de bratara i-am facut cadou unui prieten pasionat de miscare. 😀

  7. În primul rând, îți admir perseverența și ambiția pentru a face mișcare. Ești o inspirație! Și eu fac dimineața uneori, dar nu mi se pare suficient, pentru că lucrez de acasă și sunt destul de sedentară. Și culmea, locuiesc tot la etajul 4 :), dar aleg să nu folosesc liftul și tot nu e suficient, pentru că, așa cum spui și tu, mi se pare ceva normal. În al doilea rând, vreau brățarăăăăă! :)) Serios, m-ai făcut atât de curioasă, că vreau una a.s.a.p. :)) Îmi place mai ales pentru că te și motivează. Am pus ochii pe Moov, dar e stoc epuizat. Mai caut și despre altele. 😉

    1. Daaa… Multumesc mult! Continui sa fac sport in fiecare anotimp pentru ca imi doresc sa traiesc 100 de ani si sa ma simt in forma tot timpul! :)))

      La inceput nu era decat o bratara mare si lata, dar acum piata e atat de variata incat cu siguranta vei gasi ceva care sa iti fure ochii si inima! :))

      Mult succes si curaaaj! 😀

  8. Eu nu am o astfel de bratara, dar un prieten si-a cumparat-o de sarbatori si era multumit de ea.

  9. Nu pot decat sa te admir ca ai reusit sa te lasi de sucuri. Eu cred ca n-am avut suficient de multa vointa, pentru ca nici acum nu m-am lasat de ele. Nici saratele, micsunele si nici sport nu prea fac

  10. Am renuntat si eu la bauturile carbigazoase dar nu pot sa renunt definitiv la cipsuri. Am mai redus, dar tot mai rontăi cate 2-3 pungute pe saptamana! In schimb fac miscare cate 1/2 de ora pe zi!

    1. Eu mancam cate o punga mare cel putin 1 data la 2 zile si alergam cate 5 km o zi da si una nu.
      Intr-o zi cand m-am uitat pe punga de chipsuri la nr de calorii am vazut ca era cumva echivalent cu numarul caloriilor arse de mine in timpul jogging-ului… Deci nu faceam nicio afacere! Imi doream sa slabesc cateva kg si parca munceam in zadar, iar apoi am realizat de ce.
      Din momentul in care n-am mai pus in gura chipsuri am slabit atat cat mi-am dorit si intr-un timp relativ scurt, m-am remodelat frumos.
      Totul tine de vointa.
      A, si inca ceva! Chipsurile sunt principalele alimente cauzatoare de celulita. Eu de cand nu mai mananc, am scapat si de ea. Mai am fffff putina imediat sub fund dar acolo cred ca oricine are.

  11. Felicitari, draga mea pt stilul de viata sanatos pe care l-ai ales. Eu nu detin o astfel de bratara, dar m-ai facut foarte curioasa.

    1. Multumesc mult pt apreciere.
      Parerea mea e ca isi justifica banutii numai daca esti o fire sportiva, deoarece te ajuta sa te ambitionezi, sa tragi cat mai tare! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Citește Politica de confidențialitate!

*

Sunt de acord!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: